czwartek, 6 lutego 2014

ZIMOWY KONKURS: JA I MÓJ BAŁWAN



                   Witam Was kochane robaczki. 

Już 7 lutego startujemy z konkursem JA I MÓJ BAŁWAN

Razem z 6 wspaniałymi sponsorami mamy dla Was Fajowe nagrody:

1. Sweet & love - opaska lub mucha
Sweet & love

2. Artist's Workshop - piękny zestaw do domu
Artist's Workshop

3. Mabibi - ciepłe getraski
Mabibi

4. Jasminova - samochodzik
Jasminova

5. Zuziuchowe Wytwory - piękny kalendarz
Zuziuchowe Wytwory

6. Justyna Przybysz/PHOTOGRAPHY - portret dziecka ze zdjęcia, wysłany droga elektroniczną
justyna przybysz/PHOTOGRAPHY


Zasady konkursu

1. Udostępnij plakat konkursowy na swoim profilu

2. Polub wszystkich sponsorów

3. Wyślij na sweet.kontakt@wp.pl 1 zdjęcie JA I MÓJ BAŁWAN (kolaż nie) 
    W tresci emaila napisz swoje imię i nazwisko

Zdjęcia będą załączane do GALERII KONKURSOWEJ na profilu Sweet & love. 
3 nagrody zostaną wybrane przez jury oraz nagrodzimy 3 zdjęcia z największą liczbą lajków :-D

Zabawa trwa od 7.02 do 28.02.2014

5 komentarzy:

  1. oj, szkoda, że na lajki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniamy zasady , po Waszych namowach :3 osoby będą wybrane z lajków a 3 przez jury:-D

      Usuń
  2. Popieram przedmówczynię - szkoda, że na lajki. Więc dziękuję i życzę powodzenia tym, co potrafią i lubią walczyć o swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też żałuję, że na lajki...

    OdpowiedzUsuń
  4. warunki spełnione, zdjęcie wysłane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń